Прочетен: 1379 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 14.02.2009 11:29
Трите грации /Тотен, Абс и Аз/ имат удоволствието да ви представят новото си бизнес начинание зовящо се:
Advanced Sex Services
for Hot Orgasmic Latex Eroto& Sex maniacs
Новото бизнес начинание е ориентирано към:
- Неумеещи да изпитват оргазмена наслада при т.нар. класически контакт.
- Нежелаещи да се ограничават с продуктите от кухнята и готови да използват тези от градината и/или кокошкарника.
- Прикритите фенове на БДСМ и откритите, но презадоволени такива,
Така, че:
„Уелкъм, мили наши клиенти, клиентченца и клиентища в нашият продуктов каталог”
І. Категория High-Tech:
1. ADSL – Administration Domestic Services for Lust
Нов социален атрибут!!
Подобрен модел велоаргометър с вибрираща седалка за домашна консумация!
Основни показатели: овлажнява, стимулира, онанира. И най-важното - върши всичко вместо вас.
Допълнителни екстри: социални и хуманни дейност. (демек хем жената доволна, хем мъжът свободен).
Появява се и във вариант "анатомично-ерогенен" стол. Столът има приставка за външна стимулация, а при екстремни нужди - приставка и за дълбоко проникване. За романтичните облегалките се трансформират в нежни големи ръце на ухажор. За комуникативните е включен чип с команди. На фразата "Мислиш ли че съм надебелял/а" отговаря "Не, муцка, даже си отслабнал/а "
* част от кампанията "Задоволете жените в администрацията за по-добър свят"
2. HDTV* – Hard Domination of/for Testicles and Vaginas
Уникалното в този артикул е съчетаването на женски и мъжки полови органи по пътя към единствената цел – удоволствието. Не необходими да сте само доминирани или доминиращи, защото уникалното на продукта е, че е пригоден и за двата типа предпочитания.
Рекламният слоган е:
От счупване не се плаши и продуктът си купи.
* Скоро на пазара
ІІ. Категория “Zoo”
1. D.C. – Double Consummation
Категория “Zoo”, към момента е представена само от един артикул, тъй като клиентите срещат известни трудности в признаването на зоофилията си, но артикулът е атрактивен и иновативен.
Основната маркетингова линия, която ще бъде следвана е, че клиентите получават много бонуси при сексът с кокошка:
- Тяснота
- Плитчина
- Самоизпадащо яйце, след приключване на половия акт
- Омлет с пресни яйца
За по-умелите е възможно яйцето директно и самостоятелно да пада в тигана, така че докато тече вторият акт омлетът да бъде приготвен.
Рекламният слоган е:
Double combination – Chicken Sex and Omelet-ейшън
Социалното послание на кампанията, за пред органита на властта е:
Kinky is using a feather;
pervert is using a whole chicken
ІІІ. Категория Art:
1. „Ангели на милосърдието – 3 в 1” – Licking, Checking, Stamping
Bonus: A.S.S. Kicking
Концепцията на този продукт, както и реализирането на услугата са свързани силно с участието на трите грации. Те влизат в ролята на ангели – едната облизва старателно по цялото тело клиента, другата проверява старателно със специално пригоден за целта камшик, дали е достатъчно влажен и облизан, а третата залепва марки по тялото му.
Бонус: ползване на райския DHL и изпращане на клиента на земята в плик, чрез шутиране.
Тази услуга е ориентирана основно към мазохисти и филателисти.
Рекламен слоган:
„Раз, два, три и с ангелите ти свърши”
*Cuming soon
2. СМС - "Смучи, Музо, Смучи"
Категория СМС е вдъхновена и създадена специално за другарката АБС. Основната линия, която се следва е „Изсмукване и изцеждане до последна капка, без разливане”.
Бонус: СМС – услугата се предлага само в един вариант - кожен
Рекламен слоган:
„Музо, хайде вече, облечи си кожено елече!!!!!”
3. ГД”ПО-ТЪП” – Гузно–Девствени Перфектно Онаниращи ТрЪвестити – Пуритани
Категория ГД”ПО-ТъП” е насочена към всички клиенти, имащи склонност да правят нещата, които извършват представителите на другия пол, но набиращи все още смелост и представителите на разни проследяващи дирекции. Основният пакет услуги тук са класическите търкане, близане, смучене, леко проникване. Използват се и специални играчки, които са в процес на производство.
Рекламен слоган:
„Избери да си къртещо ебан, пред живота си на пуритан”
ІV. Бонус Категория: Аграрен Св. Валентин
Категорията е създадена специално за всички влюбени и особено тези, чиито половинки се нуждаят от вкарването на нов артикул навсякъде.
Новосъздадената фирма ASS HOLE&Sm, представя на вашето внимание само един продукт, чието използване е представено по няколко не класически начина, а именнно – ПРАЗЪТ!
1. SLAP – Sense–Lifting Aggressive Praz
Продуктовата гама включва специална селскция праз, подбирана на база неговата издъжливост и оребреност. Употребата на продукта SLAP е изключително лесна и достъпна – мъжът поставя пенисът си в специално пригоденият отвор в стъблото на праза, а с горната му част, т.е. листенцата шляпа своето момиче където пожелае.
Рекламният слоган е:
Заври си го в Праз – не бъди педераст.
2. PIMP – Pervert Is Misusing Praz
Това е една творческа услуга, насърчаваща празът да се използва правилно и в която всеки клиент открил релацията секс – готвене с праз получава бонус – още един праз.
Рекламният слоган е:
В леглото го прави със Праз, а в кухнята го дай на нас.
3. DHL – Deep Hard “Love” промоционално за Св. Валентин
Специално двойно проникване – пенис и праз.
Рекламен слоган на кампанията за СВ. Валентин е:
Запразни за св. Валентин – купи си връзка праз и не спирай да се/ме празниш!
*P.S. I suck you
* авторките са съвсем наясно какво имат изподнавпредвид на, ама няма да ви го кажат. пък!
P.P.S. Всички прилики със случайни и неслучайни лица и обекти е напълно случайни!
Авторките не носят отговорност за слабите сърца и нерви, липсата на хумор у читателите, както и за финансовата криза, духовния упадък на нацията и ей тези три неща!!!
Текст: Трите грации
Иновации: Пакост
Криейтив&PR: Тотен
Промоутър: Абс
2. а тя е ... пълно куку :)
3. it used to be блога с най-интелегентно съдържание
4. врачка на свободна практика
5. Валя
6. моят любим математик
7. грациите на блог.бг
8. лами, маслини, мъх и други чудесии
9. Декс е пич
10. да полетим
11. а тя е руса :)
12. 5я, ма хич не е просто елемент..
13. направо си е изкуство, философия и квантова физика!
14. за низостта, душата, любовта.. и още нещо..
15. Матилда
16. обичам..
17. стъпвай внимателно..
18. Доайва
19. Джулс
20. няма нищо по-хубаво от лошото време
21. Щрунци
22. за вината
23. Марк
24. мамка му и формуляри