Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2008 15:05 - "копеле, в тея не ми ли изглеждат малки краката"
Автор: totenlicht Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3689 Коментари: 15 Гласове:
0



често се чудя защо мъжете така се оплакват от някои женски навици.
гледам си от собствената камбанария и си викам.. егати.. не сме толкова зле, що бучат така неправомерно..
ама на.. за последните пет дни видях толкова безкрайно дразнещи и почти чисто женски качества у известно количество мъже, че съм съвсем наясно вече и с две ръце подкрепям специалните поздрави до роднините на 90% от съществата от женски пол.
преживях (надявам се единственото в живота си) обикаляне по Мол-овете. ама едва го преживях.
аз, като един невероятен оптимист и човек, вярващ в доброто у хората, бях подведена, преметната, прецакана, преебана и още куп пре-та, да акомпанирам в една шопинг сюита на двама мъже (и половина по размери, но не повече от един по акъл). считайки ги за сериозни представители на техния пол, дружески се съгласих да подам едно рамо, ръчица и свежи идеи във връзка с по-естетичният им външен вид.
ама не би! е ся разбирам, кво му е на излъганото камилче..
след четиричасово обикаляне на ЦУМ и два Мол-а (аз пропуснах първите два часа, прекарани в третия Мол), няколко почти разплакани продавачки и полу-истерична криза от моя страна, резултата беше една пълна нула. ама от големите, тлъсти НУЛИ. дето вървят по две.
за тези четири часа (плюс първите две наум), успяхме да посетим единствено известно количество магазини за спортни обувки.
а реплики от сорта на "мацките не си падат по тоя тип", "имате ли от тоя модела, ама друг цвят, малко по такъв..",  "копеле, в тея не ми ли изглеждат малки краката" и т.н. ми докараха възпаление на хроничния гастрит, нервно напрежение и истерична нотка в гласа.
продавачките ме гледаха прочуствено-съчувствено.
какво ти, половината народ в магазините ме съжаляваше. май групово мислеха, че съм жертва на домашен тормоз, съдейки по погледите, които ми хвърляха.
фиаското приключи, с обещание за реванш (срещу лошите магазини, магазинерки и друга подобна паплач) следващият удобен ден (разбира се, без нито една покупка в актива на който и да е от двамата младежи), когато аз ще избягам при талибаните, щото те живеят в пещери и не си купуват обувки.

image





Тагове:   малки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. abs - мдаааа ...
30.07.2008 15:12
най-ме е страх, че кифленското поведение у мъжете напоследък е заразно ... ако не открият скоро антидот се премествам на друга планета ...
цитирай
2. abs - относно клипчето
30.07.2008 15:17
има някои определено добри екземпляри, но като цяло са ми леко-далеко женствени ... клипче със селекция "thrash"-наклонности нямаше ли?
цитирай
3. ahmeddogan - perfect
30.07.2008 16:23
jon bon jovi:)
цитирай
4. abs - джон бон джоуви
30.07.2008 16:42
кво общо имаше?!
цитирай
5. ahmeddogan - вокалът
30.07.2008 16:43
е дарк джон бон, симон льо бон:))хахах
цитирай
6. abs - брей,
30.07.2008 16:47
а той знае ли?
цитирай
7. totenlicht - ни един от двама ви не разбрах. . ма. . ...
30.07.2008 18:09
ни един от двама ви не разбрах..
ма.. тва е щот съм руса..
цитирай
8. cucu - Искам...
30.07.2008 19:35
...да изкажа на всички дами искрените си съболезнования за вегетацията и изчезването на мъжкия род като такъв. Ситуацията става все по-трагична. Съжалявам, наистина!!!
цитирай
9. pakostinka - Абе Тотен,
31.07.2008 00:49
ти защо не ги строи в една редица и двамата и не им показа какво означава ПИЧ и какво харесват жените? :)
цитирай
10. totenlicht - pakostinka, ми наоколо беше пълно с ...
31.07.2008 08:14
pakostinka, ми наоколо беше пълно с пушеносьомговоблузести индивиди (ма то в моловете кво да намериш), а и те тея са от типа "като ми пееш Пенкеле, кой ли те слуша".
та изпълнявах само функцията багаж.
и добре, че съм жена.. представям си на мъжете, дето хем ги влачат така, хем ги карат да плащат..
цитирай
11. abs - @ cucu
31.07.2008 10:12
ти така като си тръгнал да се извиняваш... някой може да реши, че си и виновен... внимавай ;)
цитирай
12. cucu - @ abs,
31.07.2008 10:34
Съвсем сериозно заявявам, че понякога ми е идвало да кресна и да разтърся (пък и да зашлевя) някой от един определен тип мъже.
Но както върви, май най-добре ще е да се свия някъде и да плача...
цитирай
13. abs - аааа да се разберем
31.07.2008 10:37
плачът не помага в тая ситуация. виж миграцията е далеч по-добър подход. като си направя междугалактически кораб и тругна да селектирам "oldschool" качества ще те викна със семейството да дойдете.
цитирай
14. strianakiev - Искам само да вметна..
04.08.2008 16:38
Науката вече е категорична..пола се определя от желанията на индивида, а не от външните му полови белези...Познавам индивиди с "големи" достойнства, които имат желания на капризни "мацки"...живот..променят се дефинициите..
цитирай
15. totenlicht - strianakiev, въпросът ми е прави ли ...
04.08.2008 16:44
strianakiev, въпросът ми е прави ли това мъжа по-малко мъж? и как всъщност се смесват външните първични и вторични полови белези с менталните такива? все някое доминира, вероятно вече има закономерност по въпроса.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totenlicht
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210910
Постинги: 19
Коментари: 337
Гласове: 3640
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930