Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2009 12:07 - толерантност на кило, канче и бурканче
Автор: totenlicht Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4024 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 17.03.2009 14:54


днес половинката от Б.Б. ми изпрати следното.
не за първи път попадам на идиотщини, ама тая съвсем ме стъписа.
никога не съм се чувствала комфортно когато ме "госпожо"-сват, но да ми фамилиарничат съвсем прекалено ми идва.
освен това какво ще стане, ако искам да се обърна към някоя особено неприятна гос.. ъмм.. дама в градския транспорт? възпитанието ми някак не позволява да и говоря на "ей, краво". как е политически правилно да се обърна към нея?
може би ако започнем отново да използваме "другарко"? или това отдавна го зачеркнахме като некоректно, абсурдно и неправилно?

а малко по-късно прочетох новата статия на любимия ми Крокодил.
винаги съм се чудела на стереотипните представи на хората за другите.
значи представяте ли си, ако сте българин в чужбина, гласувате за левите и употребявате "госпожа / госпожица / господин"?
ми варвари, бе, варвари!!! кои други биха били така нетолерантни в отношението и изразяването си, а?
аз обаче, понеже съм дефолтно опозиция, антифен на повечето евфемизми, а пък и не смятам, че ако си обратен има значение дали ще ти кажат гей, хомосексуалист или педераст, ще продължа да си използвам тези толкова некоректни обръщения.
ама всичките.
чакам с нетърпение момента, в който же намерят евфемистично изказване за думите "жена" и "мъж", които според мен се използват прекалено своеволно и носят в себе си доста обидни нотки и отенки на тема пол и възможности.
да не споменаваме пък "девойка" и "момиче", които се опитват да наложат една определена незрялост и несериозност на обекта, за който се отнасят.
та така.. за пръв и последен път да бъдем коректни "Хора от всички страни, толерирайте се!"

п.п. и не забравяйте - кашкавала също е хора, така че се отнасяйте добре с него, за да си нямате проблеми!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. julllinkata - Кашкавала е голям човек!
17.03.2009 17:23
Таратора също! :Р :*
цитирай
2. muse - права си за евфемизмите! Полити...
17.03.2009 17:30
права си за евфемизмите! Политически коректен език, или още един начин да ни промиват мозъците... Който не му е съвсем ясно какво значи, да прочете 1984 и да се запознае с работата на Министерството на любовта, например ...
цитирай
3. totenlicht - julllinkata и шкембето и бАхура не ...
17.03.2009 17:34
julllinkata и шкембето и бАхура не забравяй. :)))

muse, мдам. тъжно е, като си помислиш колко много прилича действителността ни на описаната в книгата..
цитирай
4. nueno - Според мен Оруел е имал машина на ...
18.06.2009 03:34
Според мен Оруел е имал машина на времето и написаното от него е по-скоро хроника, отколкото нещо друго...
цитирай
5. totenlicht - nueno, мдам, много съм склонна да се ...
21.06.2009 19:29
nueno, мдам, много съм склонна да се съглася с това.
също както Леонардо и няколко други, човекът определено са имали повече от въображение, за да направят това, което са правили.
цитирай
6. анонимен - Новый форум для женщин
24.10.2012 07:12
Пользователи форума <a href="http://forum.justlady.ru/index.php?showtopic=5253">тут</a> расскажут о лучших новинках и трендах из мира красоты и моды, помогут выбрать собственный индивидуальный стиль, поделятся секретами молодости и здоровья. www.justlady.ru – это крупнейший в Рунете женский форум, где ежедневно обсуждаются более 100 000 тем. Наш форум дарит уникальную возможность поделиться своими проблемами и радостями, откровенно поговорить о сокровенном, спросить совета и рассказать о своем опыте, пообщаться со старыми друзьями и приобрести новых.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: totenlicht
Категория: Лични дневници
Прочетен: 211675
Постинги: 19
Коментари: 337
Гласове: 3640
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930